czwartek, 18 sierpnia 2011

Chłopaki w głowie


Autor: Jean Ure
Ilość stron: 180
Recenzja
    Mamy nie zawsze wiedzą najlepiej... Humor, perypetie i kilka fajnych postaci.
Cześć. Nazywam się Cresta, a to moja mama - skończyła trzydzieści lat, a pozuje na osiemnastkę. Ja i moja przyjaciółka , Charlie mamy wielkie plany: chcemy skończyć szkołę, dostać dyplom i podbić świat! Obie postanowiłyśmy: ŻADNYCH CHŁOPAKÓW, ZANIM PÓJDZIEMY NA STUDIA. Okazało się jednak, że to nie takie łatwe! W moich myślach wciąż gości przystojniak Carlito, a na horyzoncie pojawia się jeszcze ktoś... No i jak mam poradzić sobie z mamą, której ciągle chłopaki w głowie?
Moja opinia 
    Uważam, że to zabawna opowieść, o dwóch przyjaciółkach, które miały przedziwne postanowienia i zasady. Ale ogółem były w porządku. Jak w każdej książce jest ktoś, kto wcale według nas nie jest fair w stosunku głównych bohaterów. Nie wyznam wam kim byli Carlito i  Alastair. Tego wielu śmiesznych rzeczy dowiecie się czytając tą książkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz