poniedziałek, 9 lipca 2012

Gra w wyzwania - Tracy Beaker powraca!


Autor: Jacqueline Wilson
Ilość stron: 238
Recenzja
    Myślałam, że będę żyła długo i szczęśliwie z Cam jako z moją następczą mamą. Też coś, ha, ha! Wyszło trochę nie tak. Cam to straszna sknera. Nie chce kupować mi markowych ciuchów i wszystkie dzieciaki w mojej nowej szkole wyśmiewają się ze mnie. Nic dziwnego, że urywam się z lekcji chodzę w to specjalne, tajemne miejsce. Tam spotykam się z dwoma chłopakami, Alexandrem i Piłką. Gramy w wyzwania i zawsze ja wygrywam. Jestem najlepsza!!! Gracie ze mną? Wyzywam was, żebyście zjedli... gąsienicę!
Moja opinia
    Tracy Beaker to nieznośna, arogancka i wścibska dziewczynka, ale też ma swoje dobre strony. To zachowanie jest spowodowane brakiem rodziny. Cam jest mamą zastępczą Tracy i zaznała wiele nieprzyjemności ze strony Tracy, ale się zrażała i dalej kochała ją. Kiedy w życiu Tracy pojawiła się jej mama, wszystko radykalnie się zmieniło. Tracy była coraz to okropniejsza dla Cam, ale i tak i tak...
Co zrobiła Tracy i co ją spotkało przykrego przeczytacie w tej oto książce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz