niedziela, 26 sierpnia 2012

To ja Lucy 1 - Magiczna przemiana


Autor: Kelly McKain
Ilość stron: 153
Recenzja
    Cześć! Nazywam się Lucy Jessica Hartley, a to jest mój dziennik. Cały o mnie. Chcę opisać wam moje życie, to znaczy wszystko, co mi się w nim zdarza. Zamierzam wam nawet powierzyć tajemnice, która zna tylko moja najlepsza przyjaciółka Jula, albo których nie zna nikt poza mną.
Zaczynam.
MOJE ŻYCIE
Najgorsza chwila w życiu: kiedy mama i tato się rozstali i tato wyprowadził się z domu.
Najbardziej pragnę: zostać prawdziwą projektantką mody. Tylko sza!
Rozmiar stanika: nawet wam tego nie powiem!
Przeczytajcie niesamowite zabawne zwierzenia Lucy Jessiki Hartley (prawie trzynastolatki) o tym, jak udało się jej zmienić pewną bardzo nieśmiałą dziewczynę, która pojawiła się w jej szkole.
Moja opinia    
    Tak spodobała mi się ta książka, że po prostu szok=) Lucy w szkolnej toalecie widzi jak jedna z wrednych dziewczyn kopie plecak Matyldzie - Jane. Wtedy Lucy jej nie pomogła i postanawia ją przystosować do otoczenia, ale nie wszystko idzie jak po maśle, kłóci się z Julą, ale tak i tak na koniec książki dziewczyny ... No właśnie, musicie się sami dowiedzieć co dziewczyny zrobią=)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz