wtorek, 6 listopada 2012

Dziennik szczęściary


Autor: Penelope Bush
Ilość stron: 214
Recenzja
    Czy pieniądze muszą zmienić wszystko? Charlotte i jej rodzina są przekonani, że 3,7 mln funtów wygranej na loterii nie będzie wstanie ich zmienić. Ale co na to znajomi i rodzina? Gdy z dnia na dzień stajesz się bogata, wszystko jeszcze bardziej się komplikuje, niż mogłaś się tego spodziewać.
Moja opinia
    Wreszcie inna powieść! Ta książka bardzo mi się podobała opowiada o tym, że NIE ZAWSZE pieniądze zmieniają człowieka, gorzej jest z tymi, którzy nie wygrali, a w swoim otoczeniu mają zwycięzce. Tak nie do końca jest to dziennik szczęściary! Uważam, że więcej tu smutku i żalu niż szczęścia chociaż... Bardzo spodobała mi się wypowiedź Charlotte do Lauren pod koniec książki: "Otóż mój ojciec stracił pracę, którą kochał. Spencer miał kłopoty z przystosowaniem się do nowej szkoły, a Chelsea... Powiem ci tylko tyle, że Chelsea uciekła z domu. Szukałam jej. A na dodatek w ostatnich miesiącach straciłam najlepszą przyjaciółkę!(...) Najgorsze jest to... bo z resztą kłopotów jakoś sobie radziłam... że moja tak zwana najlepsza przyjaciółka opuściła mnie i zaczęła mi perfidnie dokuczać, a wszystko to tylko z tego powodu, że moja mama wygrała na loterii!". Ten fragment mówi jak ludzie się zmieniają...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz