piątek, 2 listopada 2012

To ja Lucy 3 - Chłopaki na scenę


Autor: Kelly McKain
Ilość stron: 168
Recenzja
    Lucy Jessica Hartley ma wam do przekazania superważną wiadomość!!
Właśnie zostałam poproszona o zaprojektowanie strojów dla dla zespołu rockowego. Nie macie pojęcia, jaka jestem podniecona. Szkoda tylko, że Wayne Roman, ich solista, jest tępym zarozumialcem! W każdym razie mam już tysiące pomysłów, jak ubrać chłopaków na scenę. Lecę robić projekt. Czeeeść!
Moja opinia  
    Kolejna część przygód Lucy Hartley! Tym razem nasza główna bohaterka zakochuje się w Wayne, ale okazał się totalnym dupkiem! Na dodatek pokłóciła się z Tildą. I ma do rozwiązania poważny problem, a mianowicie wymyśliła zemstę dla Wayne za to jak ja potraktował (czytając dowiecie się jak ją potraktował), założyła zespół i planuje wystąpić na Muzycznym Pojedynku... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz