poniedziałek, 31 grudnia 2012

To ja Lucy 4 - Lucy w filmie


Autor: Kelly McKain
Ilość stron: 168
Recenzja
    Cześć! Tu Lucy Jessica Hartley. Mam coś absolutnie megaekscytującego do opowiedzenia!
W moim mieście będą kręcić film i zamierzam wziąć udział w przesłuchaniach. Rewelka, co? No dobra lecę, bo muszę zaprojektować sobie superkreację, w której będę się wyróżniać na ekranie. Trzymajcie za mnie kciuki, żeby zauważył mnie wspaniały gwiazdor filmowy, Daniel Blake!
Moja opinia
    Lucy była uszczęśliwiona, kiedy znalazła ogłoszenie o przesłuchaniach do nowego filmu "Występki namiętności". Oczywiście Tilda i Jula również zgłosiły się do przesłuchań, a na dodatek film miał być kręcony w czasie przerwy Wielkanocnej w mieście, w którym dziewczyny mieszkały. Oczywiście wszystkie trzy się dostały, Jula miała zagrać siostrę głównej bohaterki, Tilda pasterkę, a Lucy... ulicznika. Lucy była tak samo zszokowana jak i wy. I nie uwierzycie w co musiała się ubrać... w podartą, pogniecioną koszulę i była cała umazana błotem, kiedy jej przyjaciółki miały piękne suknie z okresu wiktoriańskiego! Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło! Lucu już coś wykombinuje, oto nie musicie się martwić=)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz