czwartek, 6 czerwca 2013

Katalog stworzeń fantastycznych


Autor: Alejandra Ramirez i Agustin Celis
Ilość stron: 191
Recenzja
Istnieje wiele legend i opowieści, które dotyczą stworzeń fantastycznych, żyjących w świecie równoległym do naszego. Zamieszkują one gęste lasy, niezgłębione morza i oceany, podniebne przestworza albo tułają się pomiędzy krainą żywych i umarłych.
Katalog stworzeń fantastycznych, odwołując się do gromadzonych przez stulecia legend, wyjaśnia, kim są owe istoty. Na stronicach tej niezwykłej księgi pojawią się: stworzenia przyjazne, wręcz towarzyskie - chętnie pomagające ludziom; bezlitosne i przerażające dzikie bestie, które napadają na ludzi, chcąc zaspokoić swe łupieżcze żądze; jak i psotne duszki uwielbiające zabawę.
Czarodziejska księga, zamieszkana przez urocze wróżki, morskie bóstwa, smoki, anioły i demony, jest zbiorem nieprawdopodobnych historii, które urzekną czytelników i przeniosą ich na bajeczne lądy, gdzie wszystko jest możliwe...
Moja opinia
Nie myślcie przypadkiem, że ja w takie stworzenia wierzę! Po prostu chciałam się dowiedzieć trochę o różnych stworzeniach z fantastycznych filmów (czy są one o tak zmyślone przez reżysera czy może są o nich jakieś informacje) jak np. Władca Pierścieni czy Harry Potter. Znalazłam też odpowiedź na taką oto zagadkę, którą kiedyś usłyszałam: Jakie stworzenie chodzi rano na czterech nogach w południe na dwóch, a wieczorem na trzech?
Jeśli też ktoś chciałby to przeczytać i poznać odpowiedź to zachęcam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz