niedziela, 7 października 2012

To ja Lucy 2 - Strój twoich marzeń


Autor: Kelly McKain
Ilość stron: 168
Recenzja
    Cześć dziewczyny! Wróciłam!
Wiecie, co? Moje ulubione pismo wymyśliło superodjazdowy konkurs pod hasłem "strój twoich marzeń". Oczywiście wezmę w nim udział i wyślę im swój projekt. Przecież zamierzam zostać prawdziwą, profesjonalną, sławną projektantką mody, a taki konkurs jest dla mnie wielką szansą. A poza tym jestem dziko zajęta, bo obmyślam nowy, supertajny plan, który opiera się na pewnym kundlu, który ma zwrócić uwagę niesamowicie atrakcyjnego chłopaka, który od niedawna pojawia się w parku. A więc do roboty! Lecę. Paa!
Moja opinia
    Tym razem Lucy jest wystawiona na test przyjaźni, miłości i pomysłowości, z każdych z tych rzeczy zdała na 5. Z przyjaźni - obiecała Julii i Tildzie, że pojadą razem z nią na pokaz mody (oczywiście Tildzie powiedziała to kiedy Julii nie było, a Julii, kiedy się pokłóciła z Tildą), ale jak to Lucy w czepku urodzona, dostała zamiast jednego biletu dwa!!! Z miłości - tego nie zdradzę. Z pomysłowości - zrobiła przepiękny strój, ale pies Julii, zepsuł go gryząc i przeżuwając, w desperacji Lucy wysłała taki niedokończony i obśliniony strój...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz